21-11-06

Volkswagen

AustralianHet zat er al aan te komen. De Heren kraken de man... De Heren van Wolfburg wel te verstaan. Niet tegenvallende verkopen, niet andere merken, neen, het eigen moederbedrijf doet hun de das om. En dit omdat de Duitse vakbonden een pact gesloten had... een pact met de duivel.Dit noemt men nu globalizering...uitwijken naar goedkope landen. Behalve voor VW, want ondanks dat ze al jaren top 10-tjes maken van hun fabrieken om de concurrentie onderling een beetje aan te zwengelen kiezen zij absoluut niet voor rendabiliteit. Neen, nationalisme dat is de nieuwe term. Wel, ik vind dat wij dit term maar is moeten gaan overnemen. 10 jaar terug was ik in Australië. Je weet wel, een land zo groot als Europa met het bevolkingsaantal van Nederland (18 miljoen). Australië heeft alles, is redelijk zelfbedruipend en de mensen zijn er buiten vriendelijk vooral fier. FIER beste medeblogger. Dat is iets wat wij Belgen niet kennen. Nationalisme ik zeg het nogmaals is geen vies woord... het is het nieuwe wapen voor de toekomst. Vergeet Europa, da's enkel belangrijk naar de andere continenten toe. Denk Belgisch ! In Australië staat op elk product een etiket met de tekst "Australian made" of zelfs nog beter "Australian made, Australian owned". Want Aussies zijn nationalistisch. Ze verwelkomen buitenlanders met open armen, maar als ze moeten kiezen tussen 2 producten kiezen ze het homemade. Who can blame them...Blijf dus niet bij de pakken neerzitten beste mensen, maar raap je moed bij elkaar en begin met je eigen nationalistische aanpak. Made in Belgium klinkt zo slecht toch niet !

21:41 Gepost door Lazyman in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: vw vorst, australie

De commentaren zijn gesloten.